poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Prolog.


Do domu miała dość daleko więc postanowiła skrócić sobie drogę przez pobliski park. Było już bardzo ciemno, bo park nie było oświetlony ale dziewczyna nie zrezygnowała i ruszyła przed siebie. Była tak wykończona po imprezie, że chciała jak najszybciej znaleźć się w ciepłym łóżku, nie myśląc nawet o konsekwencjach swojego wyboru. Mijała właśnie stary plac zabaw gdy usłyszała za sobą czyjeś kroki. Odwróciła się lecz nikogo nie zauważyła. Wzruszyła więc ramionami i poszła dalej. Nie pokonała nawet pięciu metrów gdy tajemnicze kroki ponownie się pojawiły. Wystraszona nastolatka przyspieszyła kroku. Park od najbliższej ulicy dzieliła rzeka, a najbliższy most znajdował się dopiero za paręnaście metrów więc nie miała dużego pola manewru. Był to jeden z najbrzydszych parków w mieście, rzadko się tam kogoś spotykało dlatego tym bardziej tajemnicze kroki mogły wystraszyć. Dziewczyna postanowiła ponownie sprawdzić ów hałas lecz i tym razem ujrzała ciemność, Wmawiała sobie, że to halucynacje bo ktoś pewnie wrzucił jej coś do drinka na imprezie. Po prawej stronie rzeki zauważyła spacerującą parę. Widok innych ludzi trochę ją uspokoił i spokojnym już krokiem ruszyła dalej. Zbliżała się właśnie do wyjścia z parku gdy tajemnicze kroki rozległy się po raz trzeci. Tyle, że tym razem były one o wiele wyraźniejsze. Dziewczyna od razu wiedziała, że dziwna osoba znajduję się już bardzo blisko niej. Nagle poczuła miarowy oddech na swojej szyi. Teraz już była blisko histerii. Nie wiedziała co ma robić, chciała biec, ale wiedziała, że jedno wyciągnięcie jego ręki i będzie po niej. Chciała się odwrócić i sprawdzić kto za nią stoi lecz za bardzo się bała. Postanowiła grać na zwłokę. Chciała podejść do barierki i krzyknąć do napotkanej pary, udając , że ich zna, Miała nadzieje, że jej napastnik zrezygnuje jak zobaczy, że widzą ją znajomi. Już była bardzo blisko barierki gdy nagle silne ramiona oplotły jej ciało, a dłoń zasłoniła jej usta. Najwidoczniej oprawca zorientował się co dziewczyna chce zrobić. Teraz nie było już dla niej ratunku. Chciała krzyczeć lecz jego dłoń zbyt mocno uciskała jej usta. Próbowała się wyrwać lecz był zbyt silny. Łzy popłynęły jej z oczu, nie wiedziała co teraz on z nią zrobi. Czy ją zabije, czy okradnie. Wyczerpana już ciągłym wyrywaniem się z jego objęć, poddała mu się zupełnie. Zaniósł ją w pobliskie krzaki i położył na zimnej ziemi. Chciała zapytać się co ma zamiar z nią zrobić, ale nawet nie mogła otworzyć ust. Zresztą po chwili sama się domyśliła, gdy zobaczyła jak rozpina pasek od swoich spodni. Próbowała się ponownie wyrwać lecz tym razem skończyło się to nie powodzeniem. Poczuła jego ciężar na sobie i już nie było odwrotu. Była bezbronna, odwróciła tylko twarz i zamknęła oczy, słyszała tylko jego przyspieszony oddech. Ona już wtedy nic nie czuła, ani zimna, ani bólu. Chciała umrzeć, czuła się upokorzona, pragnęła tylko żeby ją zabił. Lecz on nie miał zamiaru spełnić jej prośby. Po skończeniu zapiął spodnie, wyszeptał krótkie ,,dziękuję bardzo’’ z jego ust można było wyczuć zapach alkoholu. Nastolatka domyśliła się, że wracał z tej samej imprezy. Chłopak odszedł jak gdyby nigdy nic. Dziewczyna uświadomiła sobie, że skądś zna ten głos, chciała zobaczyć jego twarz lecz było zbyt ciemno. Patrząc jak odchodzi czuła, że powoli odpływa… 


_________________________________________________________
Hej ;) Tu Zuza.
I jest prolog. Mam nadzieje, że będzie się podobał. Jest to pierwsze moje i Oli opowiadanie więc bądźcie wyrozumiałe ;) 1 rozdział dodamy jak napiszemy ;) Jeżeli chcesz być informowana zostaw gg albo tt ;) Na pewno się odezwiemy. :D

14 komentarzy:

  1. czekam na pierwszy rozdział :D zapowiada się ciekawie ♥ oby było duużo Malika :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny prolog :) Chcę już 1 rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujący Prolog...i taki tajemniczy :) Na pewno będę komentowała wasze opowiadanie. Jeśli mogłybyście to proszę was abyście informowały mnie o nowych rozdziałach, mój tt @grapemousse ;) Niecierpliwie czekam na rozdział 1.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawie się zapowiada. Teraz mnie interesuje to, kim jest gwałciciel ! Mam nadzieję że 1 rozdział będzie tak samo interesujący. Możesz mnie powiadomiac na tt kiedy dodasz nn???? @Wiola1Dlover

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiadom mnie na tt , dobrze ? Wgl strasznie mi się podoba , czekam na kolejny .
    @kasiekk_xDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prolog! Podoba mi się już twój blog! Czekam na rozdział..:D jak możesz to powiadamiaj mnie na TT @Weronika_1D_x3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawie ;D
    Czekam na pierwszy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie się również podoba. zaobserwowałam twego bloga nawet :D czekam na pierwszy, dodam bardziej rozbudowaną wypowiedź ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekaaam na 1 prolog :D Dzisiaj było rozmyślanie kto jest gwałcicielem XD @ada_becia powiadom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dooobree. ;3 a to ja polęcę tu swój blog, jeśli nie macie nic przeciwko --> http://1dtomorrowwithbetterpeople1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne nawet :d to czekam na 2 . ;d Mój Twitter to : ola_xq

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny prolog :P Taki tajemniczy.. i w ogóle mi się bardzo podoba ♥ Oby było dużo Malika :D Informuj mnie (@lidiahaha) z góry dziękuje :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny prolog :P Taki tajemniczy.. i w ogóle mi się bardzo podoba ♥ Informuj @Realistic_Agnes

    OdpowiedzUsuń